Ești proprietar? Vrei să-ți vinzi imobilul? Află pe scurt recomandările noastre.

  • 11/03/2021
Ești proprietar? Vrei să-ți vinzi imobilul? Află pe scurt recomandările noastre.

De câte ori vinzi o proprietate de-a lungul vieții?

Dacă vinzi o dată sau de foarte puține ori nu merită efortul iar noi, cei de la CASEROM suntem convinși că fiecare serviciu prestat de un profesionist te va ajuta în final să economisești timp, stres și bineînțeles bani. Nu o spunem doar noi, ci toți proprietarii cu care am colaborat.

Am rezumat pe scurt în câțiva pași modalitățile de vânzare a unei proprietăți:

1. Să apelați la serviciile unei singure companii imobiliare cu care sa încheiați un contract de reprezentare exclusivă și care să vă reprezinte în tot procesul de vânzare. Acesta este singurul mod în care o companie imobiliară îți poate reprezenta interesele tale, asigurând tranzacția în cei mai buni termeni pentru tine, punând în valoare proprietatea printr-un plan de marketing profesionist și o expunere cât mai largă în piață, printr-o abordare unică și o transparență totală pentru a obține în cel mai scurt timp prețul cel mai bun și cu cel mic efort din partea ta. Avantajele contractului de reprezentare cu compania CASEROM îl găsești în blogul Reprezentare Exclusivă.

2. A doua variantă și cea mai populară pe piața imobiliară din Romania însă nicidecum cea recomandată este aceea că, un vânzător să decidă să colaboreze cu toate agențiile imobiliare, dar si cu particulari, crezând astfel că șansele de vânzare vor crește considerabil.

Probabil te vei întreba de ce, ei bine îți prezentăm doar câteva aspecte:

  • nu vei știi care este prețul corect de vânzare al imobilului și riști să vinzi proprietatea la un preț mai mic. Este diferență foarte mare între prețurile locuințelor de pe diverse portaluri imobiliare și piața reală la care sunt tranzacționate acele imobile.
  • poziționarea unui preț de vânzare peste prețul pieței nu va atrage niciun potențial cumpărător iar pe parcurs vei fi nevoit să scazi prețul poate mai mult decât va fii nevoie și vei vinde imobilul la un preț sub media pieței (cum se întâmplă deseori);
  • agențiile imobiliare vor prelua oferta ta în baza lor de date, dar nu vor investi în promovare pentru ca probabilitatea de vânzare este mică, mai mult decât atât agențiile imobiliare vor prezenta oferta diferit începând de la descriere, fotografii, caracteristici și chiar la prețuri diferite, ceea ce pentru tine va fii doar un dezavantaj. Sunt și vor exista cazuri când un potențial cumpărător va vedea oferta ta listată la mai multe agenții imobiliare, iar primul gând al potențialului cumpărător va fi acela că: ,,proprietarului îi este urgent de vânzare” aspect pe care îl vei vedea în oferta lui finală, acesta fiind un alt dezavantaj pentru tine;
  • vei pierde foarte mult timp cu apelurile telefonice, cu cumpărători necalificați iar vizionările vor fii la diverse ore și deranjul tău va fii mare pe tot parcursul zilei;
  • nu ai cunoștințe despre cum să promovezi eficient proprietatea ta și cum să scoți în evidență atuurile printr-o prezentare complexă. Un simplu anunț online nu este suficient pentru o vânzare de succes;

3. Pregătirea locuinței pentru vânzare și importanța ei

Deși “home staging-ul” este opțional, el joacă un rol foarte important în tranzacționarea unei proprietăți. Atât timpul de tranzacționare, cât și nivelul prețului final sunt influențate de micile detalii folosite în pregătirea locuinței pentru vizionare.

“Home staging-ul” poate fi una dintre cele mai importante părți ale procesului de vânzare sau închiriere. Oamenii nu caută doar un spațiu în care să locuiască. Ei caută un loc care să le ofere perspectiva unui cămin primitor și să le îmbunătățească stilul de viață. Pregătirea și amenajarea spațiului, crearea unei atmosfere plăcute poate duce tranzacția într-o zonă emoțională care, în cele din urmă, generează mai mulți bani pentru proprietar și scurtează timpul de listare a proprietății pe piață.

PA, PA DEZORDINE

Prea mult mobilier contribuie la un aspect aglomerat al încăperilor creând impresia unui spaţiu mic. În mod ideal, trebuie să elimini 30% din obiectele inutile sau personale din fiecare cameră iar casa va avea un aspect mult mai mare şi mai aerisit. Cumpărători trebuie să se concentreze pe proprietate, nu pe obiectele personale. După ani locuiţi în aceeași casă, aglomeraţia pare să nu fie atât de evidentă pentru proprietar. Eliminaţi obiectele de pe blaturi în bucătărie și baie iar dacă aveți copii, depozitaţi jucăriile. Dacă proprietatea ta este o vilă sau o casă, exteriorul va oferi prima impresie potențialului cumpărător. Poate chiar determina interesul pentru a vedea mai mult. Curăță copacii, gardurile vii sau alte plante decorative din jurul casei. Asigură-te că aleea este curată. De asemenea și piscina, dacă aceasta există.

Echipa CASEROM lucrează în sistemul de reprezentare exclusivă și te poate reprezenta și pe tine cu succes, la fel cum am făcut-o cu mulți alți proprietari de imobile din Satu Mare, si nu numai.

Cumperi, vinzi sau închiriezi? Hai să vorbim!

Copyright (c) 2021 CASEROM